loading...
وبلاگ الشعرا !!!!!!!!!!!!!!
علیرضا عسگری بازدید : 61 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (1)

باید که شیوه‌ی سخنم را عوض کنم
 
شد، شد، اگر نشد، دهنم را عوض کنم
 
 
 
گاهی برای خواندن یک شعر لازم است
 
روزی سه بار انجمنم را عوض کنم
 
 
 
از هر سه انجمن که در آن شعر خوانده‌ام
 
آنگه مسیر آمدنم را عوض کنم

ادامه مطلب......


ناصر فیض
 

 

 

 
در راه اگر به خانه‌ی یک دوست سر زدم
 
این‌بار شکل در زدنم را عوض کنم
 
 
 
وقتی چمن رسیده به اینجای شعر من
 
بايد كه قیچی چمنم را عوض کنم
 
 
 
پيراهني به غير غزل نيست در برم  
 
گفتي كه جامه ي كهنم را عوض كنم  
 
 
 
دستي به جام باده و دستي به زلف يار
 
 پس من چگونه پيرهنم را عوض كنم
 
 
 
شعرم اگر به ذوق تو بايد عوض شود
 
بايد تمام آن چه منم را عوض كنم
 
 
 
ديگر زمانه شاهد ابيات زير نيست
 
وقتي كه شيوه ي سخنم را عوض كنم
 
 
 
مرگا به من كه با پر طاووس عالمي
 
يك موي گربه ي وطنم را عوض كنم
 
 
 
وقتی چراغ مه شکنم را شکسته‌اند
 
باید چراغ مه‌شکنم را عوض کنم
 
 
 
عمری به راه نوبت خودرو نشسته‌ام
 
امروز می‌روم لگنم را عوض کنم
 
 
 
تا شايد اتفاق نيفتد از اين به بعد
 
روزي هزار بار فنم را عوض كنم
 
 
 
با من برادران زنم خو ب نیستند
 
باید برادران زنم را عوض کنم
 
 
 
دارد قطار عمر کجا می‌برد مرا؟
 
یارب! عنایتی! ترنم را عوض کنم
 
 
 
ور نه ز هول مرگ زمانی هزار بار
 
مجبور می‌شوم کفنم را عوض کنم

ناصر فیض

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ๑۩۞۩๑ دفتر شعر های عاشقانه๑۩۞۩๑ در تاریخ 1348/10/11 و 1:51 دقیقه ارسال شده است

سلام ... شاید با خوندن این شعر ها بگید بیچاره تا الان چند بار شکست عشقی خورده ...!!! ولی اینجوریا نیست من قبلا زیاد شعر میگفتم تو هر مبحثی هم برای دل خودم هم برای مناسبت ها هم برای ائمه چند تا شون رو از تو دفترای قدیمیم پیدا کردم قصد دارم دوباره شعر بگم شعر یه احساس پاکه ادعایی ندارم که شاعری توانمندم من فقط قصد دارم در قالب این شعر ها بیشتر به احساس خودم بها بدم اگه هم یروزی عاشق شدم همشونو تقدیم عشقم کنم ...:::ms66:::...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما به کدام یک از شاعران زیر یک صفحه اختصاص دهیم؟
    دیدگاه شما در مورد بنر های تبلیغاتی کناره ی وبلاگ چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 77
  • بازدید کلی : 5,042